Jak jsme získali 1485 leadů ZA 1 MĚSÍC

A zajistili, že náklady na jejich získání byly zaplaceny ještě před jejich oslovením obchodníky.

Lead v marketingu znamená relevantní kontakt na zájemce o danou oblast, službu nebo produkt. Pro organizace i obchodníky jsou důležité, protože s nimi můžou pracovat dále v obchodním procesu. 

Leadu můžeme podle statistik přiřadit hodnotu, se kterou můžeme pracovat při vyhodnocování návratnosti kampaně. Každá organizace má hodnotu různou (krátkodobě i dlouhodobě). V našem případě počítáme s hodnotou 500 Kč za lead.

Zvolili jsme

Silné téma webináře zdarma

Každé téma funguje jinak, je důležité znát cílovou skupinu a zvolit téma, které je pro ni přitažlivé a zároveň zapadá do komplexu služeb, které můžeme poskytnout. Leady jsou pak relevantní a mají zájem o spolupráci a naše produkty.

Kromě webináře se dají použít i jiné “lead magnety“, jako jsou knihy, kurzy nebo konzultace zdarma (za kontakt).

Na náš webinář zdarma se registrovalo celkem 1485 lidí za 4 týdny.

Naplánovali jsme celý

Strategický proces

Celá strategie je potřeba připravit do každého detailu. Jeden krok může znamenat snížení efektivity celého marketingového funnelu na polovinu. Proces si zmapujte tak, abyste s ním mohli pracovat z nadhledu. Celý proces jsme nastavili následovně:

  • Příprava landing page webové stránky
  • Nastavení automatizované emailové sekvence
  • Získávání návštěvníků na web a marketing
  • Remarketing a upsell levných produktů
  • Dlouhodobá práce s kontakty a obchodní schůzky

Klíčový je především

Nadupaný marketing

Znovu vycházejte z analýzy cílové skupiny. Nejprve poznejte jejich potřeby, motivy, obavy a problémy. S nimi pak můžete pracovat a podle toho, kde se vaše cílové skupina pohybuje, vybírejte platformu, kde řešení komunikujete.

  • FB a IG reklama
  • Google reklamy
  • Linkedin pozvánky
  • Emailing
  • Spolupráce
  • PR články

V našem případě jsme pro získání 1485 registrovaných získali přes 300 kontaktů skrze IG a FB reklamy. Cena za kontakt se pohybovala okolo 50 Kč. Přes 200 kontaktů jsme získali skrze Linkedin pozvánky našich obchodníků na událost webináře.  Přes 300 registrovaných bylo z emailových pozvánek. Přes 600 kontaktů pak přišlo díky spolupracím, kde spolupracujících firmy propagovali náš webinář zdarma. Celkové náklady na přípravu webináře nepřesáhly 20 000 Kč včetně kreditu do reklamy.

Jak jsme zajistili, že celý náklad byl zaplacený dopředu?

Práce s kontakty

Po registraci zdarma jsme na děkovací stránce zobrazili levný produkt za 99 Kč, který si nakoupilo 52 lidí. Zároveň ihned po webináři jsme registrovaným zobrazili speciální možnost zakoupit službu za 1 299 Kč. Celkově jsme díky upsell produktům získali obrat 26 000 Kč. 

  • Segmentujte produkty
  • Použijte remarketing v emailingu s přidanou hodnotou
  • Oslovte kontakty obchodně pro domluvení schůzky
  • Pracujte s kontakty dlouhodobě

Chcete také získávat kontakty?

Shlédněte záznam webináře, kde odhalíme celý systém krok po kroku:

Jak získávat leady

Prostřednictvím obsahového marketingu

Nebo si domluvte konzultaci s naším specialistou

Náš obchodní konzultant se s vámi domluví na konkrétním návrhu řešení na míru tak, uplatnili tyto principy přímo ve vašem podnikání.