Webinář Zdarma

Strategický marketingový audit

Odhalte potenciál své firmy a trhu a přestaňte vyhazovat peníze neefektivním způsobem

Témata, kterým se budeme věnovat

  • Proč je důležité stavět marketing na datech?
  • Poznání trhu a průzkumy (konkrétní ukázky postupů a výsledků).
    • Průzkum konkurence
    • Průzkum cílové skupiny a její poznání
    • Průzkum spokojenosti zákazníků
    • SWOT analýza
  • Jak pracovat s informacemi a vytvořit strategii pro tvorbu obsahu a získvání kontaktů?
  • Q&A: Diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.

Co všechno vám Strategický marketingový audit přinese?

  • Úsporu investovaného času a peněz
  • Zlepšení konkurenceschopnosti
  • Objektivní náhled na tržní situaci
  • Přizpůsobení se tržním trendům
  • Jasné KPIs a cíle

Přednášející

Radek Štarman

Radek Štarman je odborník v oblasti digitálního marketingu s mnohaletou praxí. Pomohl stovkám podnikatelů a firem při získávání zákazníků a budování online prezentace.

Spolumajitel firmy Mega Pecka, marketingový konzultant a podnikatel.

Při registraci ihned

získáte jako bonus:

Srovnání sociálních sítí

Přehled nejvyužívanějších sociálních sítí a informace o nich zaměřené na podnikání v pdf. 

Záznam webináře zdarma

Všichni registrovaní dostanou i záznam webináře a podklady v něm zmíněné.

Konzultace zdarma

Získáte možnost se specialistou projít způsob, jak Strategický marketingový audit uplatit ve vaší firmě.

Spolupracujeme například s

Máme zkušenosti z různých oborů i tipů podnikání – Služby, výroba, vzdělávání, eshopy i neziskové organizace.

Pořádá

marketingové studio